lauantai 28. toukokuuta 2016

Minä & WoW

Hei !
Olen 29-vuotias naispelaaja Helsingistä.
Olen pelannut tietokone/konsolipelejä lapsesta saakka.
Lapsuuden suosikkeja oli Commander Keen, Tekken ja myöhemmällä iällä Command&Conquers -pelisarja.

MMO-genren pelejä olen pelannut noin 12-13vuotta.

Alkaen Dark Age of Camelotilla ja tänäpäivänä eniten aikaani menee 
World of Warcraft nimiseen suosittuun MMOhon.

Pelaan realmilla Darksorrow PVP EU, puoli on Alliance.

Hahmoja löytyy 10 kappaletta, joista 5 on tämänhetken levelcapissa.
Legion lisälevyllä aion keskittyä kolmeen classiin, priest, druid ja warlock.

Tällähetkellä live realmeilla on pari projektia käynnissä ajatellen tulevaa Legion lisälevyn launchia ;)

Tavotteita ennen launchia on:
waterstrider mount

rahaa 2x ring

BETAssa olen testannut tällähetkellä lähinnä priest classia specillä holy.

Hahmo on siinä pisteessä että parempaa gearia tulee enään mythic tason dungeoneista.
Druid tulee levutettua rinnalle, aion testata sen heal speciä.

//


Hi !

I'm 29years old female gamer from Helsinki, Finland.
I've played computer/console videogames since I was child.
My childhood favorites were Commander Keen, Tekken and later Command&Conquers-serie.

I've played MMO-genre games about 12-13years now.

I started with Dark Age of Camelot and today most of my time sinks to World of Warcraft.

I play at realm Darksorrow PVP EU, Alliance.

I have 10 characters in this realm and 5 of them is lvlcapped (WoD).
When Legion comes I'm going to focus on three classes : priest, druid and warlock.

At this moment in LIVE realm I have few projects going on for Legion launch.

My goals are:
waterstrider mount
money to buy 1-2 rings rightaway.

In BETA I've played my holy priest.

My character is now getting new gear only from mythic dungeons.

I'm going to levelup a resto druid for our guilds second mythic group.